Steamzine

Steamzine
Ezin českého steampunku

sobota 2. února 2013

Dotazník o zkušenostech se šitím na míru

Nene, nezahálím. I když na blogu nic nepřibývá a vypadá to, že nic nedělám, v zákulisí se pilně pracuje. Mám rozepsáno hned několik témat. Jen musí trochu dozrát. Třeba zrovna teď chystám takový seriál o šití. Jelikož mám velmi ráda zakázkově šité oděvy, boty, kabelky a jiné ručně dělané výrobky, rozhodla jsem se, že vám touto cestou tak trochu předám něco ze svých poznatků. Jsem šťastný člověk, který má se šitím na míru spíše dobré zkušenosti, ale vím, že spousta mých přátel a známých je na tom jinak a už se jim podařilo vyhodit značné sumy peněz za oblečení, které nakonec neplnilo svůj účel, ať už vinou švadleny, nepřesnou specifikací požadavků zákazníka a nereálných představ nebo informačním šumem na obou stranách.
V následujících měsících by se tu měly začít objevovat články o tom, jaké jsou možnosti, když si chcete dát něco ušít, jak to tam či onam může dopadnout, nějaké příběhy ze života, apod. Pak vám představím pár zakázkových věcí, co mám doma. Na jaro se odhodlávám podstoupit kurz šití u jedné mé dobré kamarádky, takže je možné, že se zde vyskytne i nějaká dokumentace mé začátečnické tvorby, které se budeme společně smát. Tak se začněte těšit. A v mezičase mi v případě zájmu můžete vyplnit průzkumný dotazník o tom, jaké zkušenosti se zakázkovým šitím máte vy. Jsem zvědavá na vaše odpovědi a děkuji za ně.

Dotazník o zkušenostech se šitím oděvů na míru

Průzkum končí 27.2.2013 večer, pak na odkaze výše uvidíte výsledky;)

Žádné komentáře:

Okomentovat